Το Αίολος Κεντέρης, αποτελούσε τμήμα του στόλου της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ) - NEL Lines. Ναυπηγήθηκε το 2000 στο ναυπηγείο Alsthom Leroux Naval S.A. της Γαλλίας. Χωρούσε συνολικά μέχρι 1742 επιβάτες και 442 οχήματα Ι.Χ. (124 I.X. και 38 φορτηγά). Μπορούσε να επιτύχει ταχύτητες μέχρι 40 κόμβους. Διέθετε θέσεις για άτομα οικονομικής και διακεκριμένης θέσης, σαλόνι με κυλικείο οικονομικής και διακεκριμένης θέσης, 127 δορυφορικές τηλεοράσεις, ακουστικά με μουσική στα καθίσματα, ανελκυστήρα για τους επιβάτες, κυλιόμενες σκάλες, ρεσεψιόν, χώρο για φύλαξη τιμαλφών, τηλέφωνο και τουαλέτες για ΑμεΑ.
Το πλοίο ήταν ένα από τα τρία "υπερταχύπλοα" της ΝΕΛ, μαζί με το Αίολος Εξπρές ΙΙ και το Αίολος Εξπρές. Με την παραλαβή του, έγινε η ναυαρχίδα της εταιρείας και θεωρήθηκε το γρηγορότερο πλοίο στο Αιγαίο, δρομολογούμενο στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Λέσβος. Ωστόσο, παρουσίασε προβλήματα, όπως ζημιές και προβλήματα στους κινητήρες Pielstick, παρά την παρέμβαση Γάλλων τεχνικών. Το 2006 αντικαταστάθηκαν οι κινητήρες και το πλοίο, ονόματι "Κόσμημα του Αιγαίου", δρομολογήθηκε στη γραμμή Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Σαντορίνη.
Το 2007 πωλήθηκε στην Pictor Shipping SA για 85 εκατ. δολάρια και μετονομάστηκε σε Red Sea I, δρομολογούμενο στη γραμμή Σαφάγκα-Τζέντα. Το 2016 επανήλθε στην Ελλάδα και ναυλώθηκε στην Ιταλία για δρομολόγιο στην Αουγκούστα και Βαλέττα, αλλά οι εργασίες ανακαίνισης καθυστέρησαν. Το πλοίο κατασχέθηκε για χρέη 5.000.000 ευρώ και σήμερα παραμένει ημιβυθισμένο στην Αουγκούστα.