Έλαμψε το Άστρο της Αντωνέλη - Τιμητική πλακέτα για την Κοινωνική της προσφορά απο την WWBT HELLAS

 

Τιμητική πλακέτα απονεμήθηκε στην Αντιπεριφερειάρχη Αναστασία Αντωνέλλη εις ένδειξη τιμής και ευγνωμοσύνης για την κοινωνική της προσφορά, την υποστήριξη και την συμπαράσταση της  απο την ΜΚΟ  WWBT HELLAS. Η μεχρι πρότινος Αντιπεριφειάρχης Πολιτισμού στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου ειναι ευρέως γνωστή για το πλούσιο κοινωνικό της  έργο.

Οι Άνθρωποι και οι οργανώσεις που είναι κοντά στις βασανισμένες γυναίκες δε ξέχασαν λοιπόν την προσφορά της και έτσι ανήμερα του εορτασμού της Παγκόσμιας ημέρας της γυναίκας την τίμησαν οπως έπρεπε.

Η WWBT HELLAS είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που βοηθά τους πρόσφυγες στην Ελλάδα, κυρίως στο νησί της Λέσβου.  

Η κυρία Αντωνέλη με αφορμή την ημέρα της Γυναίκας φανερά συγκινημένη αναφέρθηκε στις γυναίκες αυτές που γνωρίζουν τον ξεριζωμό, την βία και τον πόλεμο, την φτώχια και τις αρρώστιες τονίζοντας τον αγώνα που καταβάλλουν  και τις αξίες της ζωής που δικαιούνται. 

"Τα έφερε έτσι η ζωή και κράτησα στα χέρια μου διάφορα βραβεία στην μακρά πορεία μου στην Αυτοδιοίκηση. Είναι η πρώτη φορά όμως που ένα βραβείο με έκανε να ντραπώ...

Ντράπηκα γιατί χειροκροτούσαν εμένα την Ημέρα της Γυναίκας γυναίκες ξεριζωμένες που επέλεξαν να ξεφύγουν απο τον πόλεμο, την φτώχια, την αρρώστια, τον απολυταρχισμό διακινδυνεύοντας την ίδια τους την ζωή. Ντράπηκα γιατί είδα στο βλέμμα τους να συνυπάρχει η απόγνωση και η βία που δέχθηκαν. 

Ντράπηκα για τις στιγμές που εγώ λύγισα, βλέποντας στα μάτια τους ζωντανό το όνειρο. Μαλάκωσαν οι ντροπές μου σαν είδα ένα χαμόγελο στα χείλη τους όταν μιλούσαν με το προσωπικό της WWΒT HELLAS, σκέφτηκα τούτοι οι εργαζόμενοι κάνουν ότι θα έπρεπε να κάνει ο καθένας μας : στηρίζουν τις ξεριζωμένες και τα παιδιά τους. 

Έκλεισα στο κουτί του το βραβείο που δεν ανήκε σε εμένα αλλά σε εκείνες, έκανα την ντροπή μου προσευχή και με όλη μου την ψυχή παρακάλεσα τον δικό μου Θεό να δικαιώσει τον αγώνα τους, να δικαιώσει τα όνειρα τους..."